torsdag 19 mars 2015

Blir glad...

Jag var igår och föreläste på Humleskolan i Bromölla. Jag möttes av mycket artiga och hjälpsamma elever som mycket nyfiket undrade vad jag skulle syssla med! Nöjda blev de när jag sa att jag skulle hjälpa deras lärare att använda digitala verktyg på olika sätt!

När sedan lärare efteråt hör av sig och ger respons på jobbet man lagt ner är det värt varenda minut!
Föreläsa och inspirera andra är jäkligt kul!

/ Sara Bruun

V: Tack för igår!

Hej Sara!
Jag var på Humleskolan igår och lyssnade på dig och det var mycket trevligt. Jag kunde tyvärr inte stanna hela passet då jag hade en tid att passa. Jag vill dock säga att jag fick många matnyttiga tips på hur man kan använda datorn och nätet i sin undervisning, men mest tar jag nog med mig din energi och sätt att föreläsa, fart och fläkt. Jisses, vad många föreläsningar man har suttit på som har varit sega, men inte igår, så tack för det! Jag uppskattade också att du inte sa att ”bara ni gör såhär, kommer eleverna tycka att allt är så roligt”, utan du var realistiskt och roligt ”krass”.J Fnissar fortfarande åt ”pistolhot”. Eftersom jag inte kunde stanna hela vägen, missade jag att köpa din bok. Var kan jag göra det? Bokus?
Med vänlig hälsning
Anna Davidsson
Lärare årskurs 4-9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar